המכללה האקדמית נתניה העניקה תארי כבוד ותעודות הוקרה לשנת 2024

  • ראשי
  • המכללה האקדמית נתניה העניקה תארי כבוד ותעודות הוקרה לשנת 2024

המכללה האקדמית נתניה העניקה תארי כבוד ותעודות הוקרה לשנת 2024:

תואר לשם כבוד הוענק לתא"ל (במיל.) ד"ר אפרים סנה, לישי דוידי- מייסד ומנכ"ל קרן פימי ולחבר הכנסת אלי דלל

תעודות הוקרה הוענקו לראש המוסד לשעבר – תמיר פרדו ולשוטר רס"ב דני זריהן

בטקס חגיגי שנערך במסגרת כנס  דגן לביטחון ואסטרטגיה, עיטרה המכללה מובילים בתחומים שונים והודתה על פעילותם למען המדינה והחברה.

תא"ל (במיל.) ד"ר אפרים סנה

תואר לשם כבוד הוענק לד"ר סנה על פועלו וגבורתו כרופא בחטיבת הצנחנים בקרות מלחמת יום הכיפורים, על הקמת מערך הטראומה בצה"ל ויחידת החילוץ המוטס 669 אשר הצילו חיים רבים, על ייסוד רשת החירום הלאומית, על תרומתו לביטחון המדינה, למערכת הבריאות ולתשתיות התחבורה כשר בממשלות ישראל. על פעילות רבת השנים כיו"ר וחבר המרכז לדיאלוג אסטרטגי במכללה ועל מסירותו לחברה ולאזרחי המדינה.

בתמונה: פרופ' יעקב הרט – נשיא המכללה, עו"ד שלמה ארדינסט – יו"ר חבר הנאמנים, תא"ל (במיל.) ד"ר אפרים סנה, גב' מרים פיירברג-איכר – ראש עיריית נתניה, סא"ל (במיל.) משה לוי – גיבור ישראל ויו"ר המרכז לדיאלוג אסטרטגי, תא"ל (במיל.) שמעון חפץ, תא"ל ברוך שפיגל

ישי דוידי – איש עסקים ומשקיע ישראלי. דוידי הוא מייסד, יו"ר ומנכ"ל קרן ההשקעות הפרטית פימי  (FIMI)

תואר לשם כבוד הוענק למר דוידי על היותו איש עסקים מוצלח עם נשמה ופעילות למען החברה. על פועלו העסקי כמייסד קרן פימי, על תרומתו למיזמים ולמוסדות בישראל, לרבות מרכזים רפואיים, ארגונים המסייעים לילדים נזקקים ולמיזמי תרבות. על הצלחותיו בהשבחת חברות כושלות והפיכתן למפעלים מצליחים ועוד.

בתמונה מימין לשמאל: פרופ' משה גלברד – רקטור ומשנה לנשיא, גב' מרים פייררבג-איכר – ראש עיריית נתניה, סא"ל (במיל.) משה לוי – גיבור ישראל ויו"ר מהרכז לדיאלוג אסטרטגי, מר ישי דוידי, פרופ' יעקב הרט – נשיא המכללה, תא"ל (במיל.) שמעון חפץ

אינג', חבר הכנסת אלי דלל

לח"כ אלי דלל הוענק התואר על היותו איש אשכולות רב פעלים כאיש ציבור וכיו"ר הועדה לזכויות הילד בכנסת ישראל. על תרומתו, תמיכתו ומסירותו רבת השנים למכללה, על עיצוב פני העיר נתניה מתוך אהבת המולדת ואהבת האדם.

בתמונה:  תא"ל (במיל.) שמעון חפץ, עו"ד זכי כמאל – יו"ר ועדת הביקורת וחבר חבר הנאמנים, גב' מרים מרים פיירברג-איכר- ראש עיריית נתניה, חה"כ אלי דלל, פרופ' יעקב הרט – נשיא המכללה, סא"ל (במיל.) משה לוי – גיבור ישראל ויו"ר מהרכז לדיאלוג אסטרטגי, מר שמואל צבע – יו"ר הועד המנהל, פרופ' משה גלברד – רקטור והמשנה לנשיא

תעודות הוקרה הוענק:

מר תמיר פרדו

לראש המוסד לשעבר תמיר פרדו על פועלו למען ביטחון ישראל כקצין בכיר בצה"ל בין היתר בסיירת מטכ"ל וביחידת "שלדג" וכראש המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים. על פועלו למען החברה בישראל בתחום הטכנולוגיה, פועלו לשימור כור ההיתוך הישראלי והלכידות החברתית ועוד.

בתמונה:  סא"ל (במיל.) משה לוי – גיבור ישראל ויו"ר מהרכז לדיאלוג אסטרטגי, מר תמיר פרדו, פרופ' יעקב הרט – נשיא המכללה, תא"ל (במיל.) שמעון חפץ, פרופ' משה גלברד – רקטור והמשנה לנשיא

רס"ב דני זריהן

תעודת הוקרה נוספת הוענקה לשוטר רס"ב דני זריהן על גבורתו, תושייתו וקור רוחו ב7 באוקטובר שבזכותם ניצלו חיי רבים. דני וצוותו הוקפצו לקיבוץ רעים עם פרוץ מלחמת הפתע, הם לחמו במחבלים למרות שהיו מעטים מהם ועם מעט תחמושת. במהלך הקרב, הפגין זריהן קור רוח ותעוזה כאשר הצליח להבריח את המחבלים מרכבם, להשיב אש בתחמושת שלקח מהם ולחסלם עוד לפני הגעת כוחות נוספים לאזור. סיפור גבורתו נודע למרות צניעותו.

פרופ' יעקב הרט – נשיא המכללה ציין בדבריו "אני גאה לעמוד על במה זו ולהוקיר בשם המכללה את האמיצים הבוחרים להקדיש מחייהם למען המדינה והחברה. המבקשים להגן, לקדם, להדגיש את הטוב והמאחד. המממשים בעשייתם את דבריו של א.ד. גורדון "לא יהיה ניצחון של האור על החושך, כל עוד לא נעמוד על האמת הפשוטה, שבמקום להילחם בחושך, עלינו להגביר את האור". תודה לכם על כל אלו"

בתמונה:  סא"ל (במיל.) משה לוי – גיבור ישראל ויו"ר מהרכז לדיאלוג אסטרטגי, רס"ב דני זריהן, פרופ' יעקב הרט – נשיא המכללה, תא"ל (במיל.) שמעון חפץ, פרופ' משה גלברד – רקטור והמשנה לנשיא

שתף באמצעות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
אימייל
שיתוף ב print
הדפסה
מיון חדשות ועדכונים
קטגוריות
אירועים קרובים
מה עוד חדש?
קישורים שימושיים

קרנות הוקרה וסיוע – חרבות ברזל

 

המכללה האקדמית נתניה גאה בסטודנטיות ובסטודנטים המשרתים במילואים, המתנדבים בפעילויות השונות, העוסקים בפעולות הבטחון וההגנה השונות. בתקופה מאתגרת וכואבת זו, אנו עושים כל מה שביכולתנו על-מנת לאפשר לכם להתנהל בשגרת החרום.

בנוסף למפורט במתווה ההתאמות וההקלות לכלל הסטודנטים ולמשרתים במילואים ובכוחות הבטחון, מציעה המכללה אפיקי סיוע נוספים לסטודנטים:

מענק בסך 1,000 ש"ח לסטודנטיות ולסטודנטים שגויסו בצו 8 למילואים. המענק הועבר למשרתים אשר עדכנו אותנו. במידה וטרם עשית זאת – נודה לעדכון כאן.

קרן חירום ע"ש רחל עזריה ז"ל – הקרן מעניקה מלגות לסטודנטים משרתים במילואים שנקלעו לקשיים כלכליים וכן למי שהם או בני משפחתם נפגעו באופן ישיר מהלחימה. לצורך הגשה יש להתחבר לפורטל הסטודנטים.

שירות לסיוע נפשי–  כדי להקל על הקושי הרב הנובע מהאירועים הטרגיים שאנחנו עוברים, המכללה תממן 2 פגישות עם פסיכולוג.ית לכל סטודנט.ית הזקוק.ה לכך וכן תסבסד עוד 4 פגישות בהמשך בהתאם לצורך.

השירות ניתן על ידי מכון טריאס-שריג בעל נסיון רב בעבודה במוסדות אקדמיים.  פניות ניתן להתקשר למכון בימים אי-הי, בין השעות 8:00-17:00 בטלפון 03-6483102 או גם לכתוב מייל אל [email protected]

במקרים דחופים, ניתן להתקשר גם עד שעות הערב לטלפון 054-5317899. למידע נוסף לפנות למדור מלגות: [email protected] ;

מוקדי סיוע נפשי חיצוניים, דרכם ניתן לקבל תמיכה

*      הקו החם של עמותת ער"ן (עזרה ראשונה נפשית) בטלפון: 1201, שלוחה 6

*     סה"ר – סיוע והקשבה ברשת – ניתן לפנות אליהם בצ'אט דרך האתר שלהם

*      קו הסיוע והתמיכה של עמותת נט"ל (נפגעי טראומה 1-800-363-363

 

אנו מייחלים כי חג החנוכה יביא עמו אור גדול ובשורות טובות

הודעות לסטודנטים

בהתאם להוראות פיקוד העורף:

בהישמע אזעקה במכללה עליכם להגיע תוך דקה וחצי למרחבים המגונים או לגרמי המדרגות הקרובים ביותר, יש להתרחק מחלונות, תמונות ופתחים

ולהישאר במשך כעשר דקות לפחות במרחב המוגן.

 

להלן רשימת המקומות המגונים:

 

בניין 1:

קומת כניסה – חדר מורים ליד המעלית.

קומה 1 – ממ"ד סיפריה.

קומה 2 – אולפני טלוויזיה ליד המעלית.

 

 בניין 2:

גרמי המדרגות – הנמצאים בכל הקומות 0,1,2 {לרדת חצי קומה רחוק מהדלתות}

ממ"ד קומה 1- הרדיו 106 {קומת משרדים 1 -}

 

לשאלות נוספות ניתן לפנות למנהל הבטחון –   054-6929244

הודעות לסגל

תאריך:  18.10.2023 – דיור למפונים במעונות המכללה האקדמית נתניה

שלום רב,

חברת איסתא נכסים, המפעילה את מעונות הסטודנטים במכללה האקדמית נתניה החלה לשכן בשבוע שעבר, תושבים מאזור הדרום והצפון בחלק מחדרי המעונות.

מדובר על דירות סטודיו לזוגות על בסיס מקום פנוי.

כרגע הוקצו למעלה מ-20 דירות פנויות לטובת הפרויקט.

הדירות מאובזרות באופן מלא הכולל מקלחת ושירותים, מיזוג, טלוויזיה עם חיבור למחשב, מטבח ובו מיקרוגל, קומקום וכיריים חשמליים.

המגורים במעונות הינם בחינם לגמרי

יצוין לחיוב שיתוף הפעולה:

* הקהילה המקומית בקרית השרון אשר תרמה ציוד, מזון יבש חטיפים שמיכות כריות, טואלטיקה וכיו"ב.

* מאפיית לחם האופים שמסייעת גם אך לא רק בארוחות בוקר לדיירים אלה.

* הקולג'ים גם נתן לנו אפשרות להכניס את הדיירים בשעות מסוימות לבריכה ולמכון הכושר.

המעוניין להפנות משפחות מקו העימות למגורים במעונות או לסייע בתרומה של ציוד, מזון או כל דבר אחר, יפנה לשמואל לסרי מנהל מתחם המעונות בנייד 054-3261268 (אם אין מענה נא לשלוח וואטסאפ).

בע"ה יגיעו ימים טובים יותר וביחד ננצח.

בברכה,
שמואל לסרי
מנהל מתחם המעונות

תאריך:  12.10.2023

לידיעתכם : בשל המצב הבטחוני, כל הבחינות מוקפאות. נעדכן בהמשך לגבי המועדים החדשים. מאחלים לכולם ימים רגועים.

תאריך:  12.10.2023

בשלב זה לא מתקיימים לימודים ובחינות בקמפוס המכללה