פיצה מקפיצה, מעדן הגולן ומק צ'יקן:
מה עומד מאחורי השתלטות הנוסטלגיה על ענף המזון
לצד החשש העכשווי מהיעלמותם של מוצרים מהמדפים בשל מריבות הספקים והקמעונאים, ישנה מגמה הפוכה: חזרתם של מוצרים אהובים משנים קודמות. השילוב בין תחושות נוסטלגיה ושאיפה ליציבות אצל הצרכנים, לבין הצורך של חברות לרכוש את אהדתם, מייצר רווח כפול בהשקעה נמוכה
"הכול חוזר, ובעוצמה מטורפת", אומר אורי אוברוצקי, פרסומאי ומומחה לשיווק מבית הספר לתקשורת ומנהל עסקים במכללה האקדמית נתניה. "אני קורא לזה טרנדולוגיה – שילוב של טרנד ונוסטלגיה.