בענף הקומסטיקה בטוחים שאם אם המחיר הפך למלך, הכיוון לא השתנה. בסופו של דבר, מי שישקיע במחוייבות לקיימות, על על רקע איומי הנגיך - צפוי להרוויח ביום שאחרי
אורי אברוצקי: "אנחנו עם שכל הזמן שורד הפתעות בלתי־נגמרות – החלפות שלטון, מבצעים צבאיים. בתור שורדים, אנחנו לוקחים את הדברים הבסיסיים ואכפת לנו פחות מאג'נדות. זה נכון בכל תחום צרכני וגם בתחום הטיפוח. בחו"ל, למשל, יש בפארמים עמדות שאליהן לקוחות מביאים את בקבוק השמפו הריק שלהם וממלאים אותו במחיר זול יותר. איפה זה קיים בארץ? תראי את המדפים, רוב האריזות אינן מאפשרות מילוי חוזר. כמו כן, כמה מותגים של קוסמטיקה שנמצאים כאן על המדפים הם ידידותיים לסביבה? בחו"ל יש המון… בעידן הקורונה את גם יכולה לראות מעין שינוי עולמי במגמות. בתחילת השנה הובלנו מגמות נטולות פלסטיק, ללא כלים חד־פעמיים, עכשיו, לעומת זאת, בגלל החשש להידבק, חוזרים אחורה. תראי כמה כלים חד־פעמיים יש בימים אלו בבתי מלון ובמסעדות. תראי גם כמה אנשים עוטים מסיכות חד־פעמיות לעומת מסיכות בד רב־פעמיות. זה אומר שפתאום זרקו לפח את אג'נדת המחזור".