רבות דובר על הרגלי הצריכה שהשתנו אצלנו בשנה החולפת, בהתאם לשהייה הממושכת בבתים, גם רכשנו יותר באונליין. ההערכות שנחזור לרכוש בעיקר בחנויות הפיזיות, לא מוכיחות זאת בשטח ונראה שהתרגלנו לנוחות של רכישה מרחוק. שוק האיקומרס רותח מתמיד - גם בימי פוסט קרונה
ד"ר אביחי שניר, אתר ואללה 30.7.21
בתחילת שנת 2021, מיטב המומחים העריכו כי צמיחת המכירות באונליין, תהיה נמוכה יותר בהשוואה לשנה שעברה, אך תתבסס על העלייה המסיבית שהייתה ב-2020 ותעלה בהרבה על הערכות המכירות שקדמו בתקופה שלפני המגפה.
כעת, כשמחצית השנה מאחורינו, ניתן לראות שצמיחת המכירות שוברת שיאים והמסחר האלקטרוני מהווה חלק גדול יותר מכלל ההוצאות הקמעונאיות בכל קטגוריות המוצרים.
רק בחודש האחרון כיכבו מספר כותרות שמוכיחות כמה שוק האיקומרס רותח, אם זה חברת TERMINAL X, שיוצאת להנפקה והציגה תשקיף שמעיד על רווחיות גבוהה או חברת GROO (גרופון לשעבר) אשר נמכרה למליסרון בעשרות מיליוני שקלים.